ÖNEMLİ: Okulumuz ile ilgili Bilgilendirme!

03.09.2021 1657

*Okul Giriş-Çıkış Saatlerimiz:

Anasınıfı:08.45-13.45

İlkokul:09.00-14.20(06/09/2021 tarihinde güncellenmiştir)

*Öğle yemeği isteğe bağlı olacaktır.  Yemekhanede seyreltilmiş pandemi kurallarına uygun şekilde (aralıklı oturma düzeni) yemek yenebilecektir.

Yemek Hizmetinden yararlanmak isteyen veliler: Öğle yemeği hizmeti Okul Aile Birliği tarafından ücreti(Eylül ayı için 420 liradır) velilerden tahsil edilecek şekilde sağlanacaktır. 10 Eylül Cuma gününe kadar ödemenin aşağıdaki hesap bilgisine yapılması gerekmektedir.

Hesap Sahibi:Anafartalar İlkokulu Okul Aile Birliği

Banka Adı:Halkbankası

Şube Adı:Sarıyer

Şube Kodu:863

Hesap no: 16000157
Iban No: TR730001200986300016000157

 

*Yemek hizmetine 6 Eylül 2021 Pazartesi günü itibariyle başlanacaktır. 

*Öğrenci Kulüpleri yapılmayacaktır. 

*Öğrencilerimiz serbest kıyafet ile okula devam edeceklerdir.  

*Okul giriş ve çıkışlarında 1. ve 2.sınıflar İlkokul Ana Giriş Kapısından, 3. ve 4.sınıflar ile servis ile gelen öğrenciler Servis Kapısından giriş-çıkış yapacaklardır. Kardeşler agabey ve ablalarıyla birlikte aynı kapıdan giriş yapacaklardır.

*Servis taşımacılığı AZ-AL Firması(0 541 931 11 69) tarafından yapılacaktır.

*Okulumuzda okul saatleri içerisinde okuldan acil ve zorunlu durumlarda teslim alınacak öğrenciler ile ilgili prosedür şu şekildedir:

1-Aile bütünlüğü olması halinde anne ve babaya Okul Müdürümüzün onayı ile güvenlik biriminden izin formu imzalanmak suretiyle öğrenci teslimi yapılır.

2-Aile bütünlüğü olmaması halinde velayet sahibi anne/babaya Okul Müdürümüzün onayı ile güvenlik biriminden izin formu imzalanmak suretiyle öğrenci teslimi yapılır.

3-Veli tarafından 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı içerinde müdürlüğümüze verilmiş olan "Öğrenci Teslim ve Acil Durum Bilgi Formu"nda adı geçen kişilere velinin telefonla bilgi vermek süretiyle Okul Müdürümüzün onayı ile güvenlik biriminden izin formu imzalanmak suretiyle öğrenci teslimi yapılır.

Form: meb_iys_dosyalar/34/17/739198/dosyalar/2021_09/02213609_anafartalar20212022.doc

NOT:Öğrenci güvenliği ve sağlığı her şeyin üzerinde olduğu için yukarıdaki prosedür dışında öğrenci teslimi için müdürlüğümüzden talepte bulunmamanızı rica ederiz. Formlar bir eğitim-öğretim yılı geçerlidir. Bu kapsamda geçen seneki formlar geçersizdir. Okula geliş ve gidişlerde sorumluluk öğrenci velilerindedir. Formun okulumuzun 739198@meb.k12.tr adresine mail olarak gönderilmesi gerekmektedir. Teslimin yapılabilmesi için formun en az 1 hafta önceden okula teslim edilmiş olması gerekmektedir. Form 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı içerisinde geçerlidir.