Yeni: Öğrenci Teslim Alma ve Acil Durum Formu!

02.09.2021 1816

 

Okulumuzda okul saatleri içerisinde okuldan acil ve zorunlu durumlarda teslim alınacak öğrenciler ile ilgili prosedür şu şekildedir:

1-Aile bütünlüğü olması halinde anne ve babaya Okul Müdürümüzün onayı ile güvenlik biriminden izin formu imzalanmak suretiyle öğrenci teslimi yapılır.

2-Aile bütünlüğü olmaması halinde velayet sahibi anne/babaya Okul Müdürümüzün onayı ile güvenlik biriminden izin formu imzalanmak suretiyle öğrenci teslimi yapılır.

3-Veli tarafından 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı içerinde müdürlüğümüze verilmiş olan "Öğrenci Teslim ve Acil Durum Bilgi Formu"nda adı geçen kişilere velinin telefonla bilgi vermek süretiyle Okul Müdürümüzün onayı ile güvenlik biriminden izin formu imzalanmak suretiyle öğrenci teslimi yapılır.

Form: meb_iys_dosyalar/34/17/739198/dosyalar/2021_09/02213609_anafartalar20212022.doc

NOT:Öğrenci güvenliği ve sağlığı her şeyin üzerinde olduğu için yukarıdaki prosedür dışında öğrenci teslimi için müdürlüğümüzden talepte bulunmamanızı rica ederiz. Formlar bir eğitim-öğretim yılı geçerlidir. Bu kapsamda geçen seneki formlar geçersizdir. Okula geliş ve gidişlerde sorumluluk öğrenci velilerindedir. Formun okulumuzun 739198@meb.k12.tr adresine mail olarak gönderilmesi gerekmektedir. Teslimin yapılabilmesi için formun en az 1 hafta önceden okula teslim edilmiş olması gerekmektedir. Form 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı içerisinde geçerlidir.